Ovat aika ärsyttäviä. Oikeesti mä vihaan niitä! Ei siihen ole mitään järkevää syytä, en vaan jaksa kirjottaa nille. Olen aika törkeä: itse aina valitan, kun ne ei kirjota, enkä ite kuitenkaan kirjoita. Se on niin ärsyttävää. Yhelläkin on jotain 12 kirjekamua, niin kiva. Olen vain yksi tuhannen joukossa. Ja toinen taas kirjottaa kahden rivin viestejä. Ja yks taas on ulkomaalainen, jonka kirjeet kestää tuhat vuotta ennen kuin ne tulee. Enkä mä keksi koskaan mitään kirjoitettavaa. "Mitä sulle kuuluu? Mulle kuuluu hyvää. Kiva, kun tulee kesä.". Ällöttävää tekopirteää paskaa. Asiasta kukkaruukkuun, Roosaa lainatakseni. Meillä oli kotsassa kamala sijainen. Se kokoajan jurnutti ja jurputti ja valitti ja vaikka mitä. Sitten se laittoi meidät tekemään kaikki tuhanteen kertaan, kun ne ei muka olleet kunnolla tehty. Ärsyttävä tyyppi.